Laden

FAQ

Meest gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet bij? Schroom niet om contact met ons op te nemen. Je kan ons bellen op 023 540 30 30 of mailen naar info@adsnel.nl. Je kan ook contact opnemen via ons webformulier.

Algemeen Klantenservice Particulier Zakelijk
Indien uw bedrijf is verhuisd en u nog post krijgt op de oude locatie, dan kunt u gebruikmaken van onze Breng- en haalservice. Wij halen uw post op een andere locatie en bezorgen deze op uw nieuwe locatie.

Stel uw vraag via ons contactformulier of bel direct 023-540 30 30.

Brengt en haalt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook post?

Indien uw bedrijf is verhuisd en u nog post krijgt op de oude locatie, dan kunt u gebruikmaken van onze Breng- en haalservice. Wij halen uw post op een andere locatie en bezorgen deze op uw nieuwe locatie.

Ondersteunt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook stylingsproducties?

Ja, wij zijn óók gespecialiseerd op dit gebied. Voorbeelden zijn de levering en plaatsing van goederen op het gebied van fotografie, reclame en evenementen. Bekijk onze website voor meer informatie.

Verricht AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook andere speciale handelingen die voor bepaalde type goederen nodig kunnen zijn?

Ja, wij verrichten speciale diensten, zoals rembourszendingen en het zeewaardig verpakking van uw goederen. Het zijn zomaar twee voorbeelden; de mogelijkheden van speciale zendingen zijn eindeloos. Bekijk onze website voor meer informatie of neem contact op.

Maakt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook afleverafspraken met mijn klanten?

Ja, dat is mogelijk via onze Speciale Koerier Service.

Is mijn zending bij u verzekerd?

Indien uw zending tijdens ons vervoer schade heeft opgelopen, waardoor het onbruikbaar is geworden voor het doel waarvoor het gebracht zou worden, dan kan de volledige waarde aan u worden uitgekeerd. Speciale schadepolissen maken dit mogelijk. Deze kunt u via ons afsluiten. De volledige schadeloosstelling is in de koeriersbranche niet vanzelfsprekend en kan een groot pluspunt zijn. Lees hier meer over op de website of neem contact met ons op.

Regelt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook pallet opslag?

Ja, wij bieden een mogelijkheid voor pallet op- en overslag op onze goed bereikbare locatie in de Waarderpolder, aan de rand van Haarlem. Nabij de N200 en vlakbij Schiphol.

Bezorgt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook pallets?

Ja, wij leveren uw pallets in Nederland binnen 24 uur en daarbuiten in maximaal 48 uur. Dat doen wij tegen een gunstig tarief. Zie voor meer informatie onze website.

Indien u mijn zending te laat bezorgt, heb ik dan recht op een schadevergoeding?

Voor de Overnight Service geldt: leveren wij onverhoopt een dag te laat, dan bezorgen wij gratis. Zie voor de exacte voorwaarden onze website.

Als mijn zending direct moet worden afgehaald, maar nog niet meteen moet worden vervoerd? Kunt u dit dan regelen?

Ja, dat kan via onze Overnight Service. Binnen een halfuur worden uw goederen opgehaald. Wij leveren uw zending de volgende dag voor 17.00 uur op de plaats van bestemming.

Bezorgen jullie spoedzendingen?

Onze Spoed Transport Service levert uw goederen in Nederland binnen drie uur op de plaatst van bestemming. Ook buiten Nederland leveren wij snel. Vraag gerust naar meer informatie.

Verzorgt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook zendingen in het buitenland?

Wij halen uw zending op en bezorgen deze  in meer dan 193 landen. Binnen maximaal 72 uur leveren wij uw zending op het adres van de ontvanger. Zie onze webpagina Worldwide. Ook via luchttransport halen en leveren wij goederen tegen een hoge kwaliteit en voor eerlijke prijzen. Zie voor meer informatie onze webpagina Cargo service & airfreight.

Helpt AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek mij ook in het weekend als ik dan iets wil verzenden?

Ja, u kunt uw aanvraag 24 uur per dag bij ons indienen.

Hoe weet ik of mijn zending goed is aangekomen?

U belt 023-540 30 30. Wij informeren u dan direct over de status van uw zending. U kunt de status van uw zending ook bekijken via Track & Trace.

Hoe kan ik worden geïnformeerd over de status van mijn zending?

Indien u wilt weten waar uw zending zich bevindt en wanneer het volgens planning wordt afgeleverd, dan kunt u uw persoonlijke account op internet raadplegen (Track & Trace).

Als er op een afleveradres niemand aanwezig is, gaat mijn zending dan terug?

Nee, wij nemen altijd eerst contact met u op om dit te overleggen.

Kan ik AD Snel Koeriersdiensten & Logistiek ook buiten kantoortijden benaderen?

Ja dat kan. U kunt 24 uur per dag bereiken op 023 – 540 30 30

Facebook

Wie zijn wij

Wij garanderen een snelle en zorgvuldige levering. Aandacht, zorg en dynamiek; dat zijn onze stokpaardjes.

info@adsnel.nl

Emrikweg 29, 2031 BT Haarlem

023 - 540 30 30 SnelKoerier 24/7 Nederland